Vrácení zboží & reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 


REKLAMACE

  1. Pokud najdete v objednávce nějakou chybu nebo vadu, dejte nám vědět na info@dolcehafana.cz.
  2. Změny vzniklé opotřebením, nevhodnou zátěží, špatnou péčí nebo dokonce překousáním od pejska, reklamovat nejdou. V tomto případě nám, ale klidně napište a domluvíme se na opravě.
  3. Abychom vám zboží mohli vyreklamovat, musíte nám ho dopravit kompletní a čisté. Cenu za dopravu nehradíme.
  4. Reklamace se budeme snažit vyřídit co nejdřív, maximálně ale do 30 dnů. 
  5. Zboží spolu s vyplněným formulářem pošlete na adresu: dolcehfana.cz, Myslbekova 1079, Moravské Budějovice 67602.

DOŽIVOTNÍ SERVIS

  1. Na všechny Biothanové výrobky značky Dolce Hafana se vztahuje náš doživotní servis kovových komponentů.
  2. V případě, že se vám například rozbije kovová přezka nebo polokroužek na úchyt vodítka, rádi vám vše opravíme.
  3. Doživotní servis se vztahuje na vše, kam nesahá klasická záruka. Rádi vyřešíme zašlou mosaz, odřenou povrchovou úpravu kovů nebo prostě jen podpoříme výměnu barvy kování.
  4. Zboží spolu s vyplněným formulářem pošlete na adresu: dolcehfana.cz, Myslbekova 1079, Moravské Budějovice 67602.

V případě uplatnění doživotního servisu nás kontaktujte na email: info@dolcehafana.cz


Zpět do obchodu