STÍHÁTE DORUČIT DO VÁNOC? ANO, doručení do Vánoc se ještě stihne. 🎄 U uhrazených objednávek do půlnoci 21.12. garantujeme doručení do Vánoc. U obojků s personalizací (jméno + telefon) je poslední garantovaný termín objednání do půlnoci 17.12. 🔥 Na Slovensko je potřeba počítat s doručením o cca 1 den déle.

Vrácení zboží & reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 


REKLAMACE

  1. Pokud najdete v objednávce nějakou chybu nebo vadu, dejte nám vědět na info@dolcehafana.cz.
  2. Změny vzniklé opotřebením, nevhodnou zátěží, špatnou péčí nebo dokonce překousáním od pejska, reklamovat nejdou. V tomto případě nám, ale klidně napište a domluvíme se na opravě.
  3. Abychom vám zboží mohli vyreklamovat, musíte nám ho dopravit kompletní a čisté. Cenu za dopravu nehradíme.
  4. Reklamace se budeme snažit vyřídit co nejdřív, maximálně ale do 30 dnů. 
  5. Zboží spolu s FORMULÁŘEM - UPLATNĚNÍ ZÁRUKY pošlete na adresu: DOLCE HAFANA, Zvěrkovice 70, Moravské Budějovice 67602.

ÚPRAVA VELIKOSTI

  1. V případě, že potřebujete obojek upravit nás, prosím, kontaktujte na info@dolcehafana.cz